te jézusúristen, mennyire negatív ennek a blognak a statisztikája eddig – pedig istenlássalelkem, a hétvégén írtam két pozitívat is, de giccsesség okán elvetődtek mindketten.

pedig süt a nap és finom, friss a levegő és egyszer mostmár tényleg megsütöm azt a narancsos sütit is. úgy érzem, ez az év innentől sétagalopp lesz (csak egyszer kezdjem már el :P), de tényleg, tökre menni fog.

meg rettentő hálás, na az vagyok. el nem tudom mondani, mennyire értékelem, hogy emberek szánnak rám időt és érzékeltetik velem, hogy fontos vagyok és ott vannak és tesznek értem. de tényleg. én meg mivel egy gonosz, szúrós kis izé vagyok, nem is reagálok erre ám mindig megfelelően, de jelentem, észlelelem ezt mind, sőt, szóhoz se jutok, viszont hosszútávon észhez térek, küzdök, reszelem a tüskéimet szorgosan, és igyekszem fejlődni.

ó te jó ég, hogy én mennyire nem tudok blogolni, de komolyan.

Leave a Reply

