the dog days are over

tegnap véletlenül nagyonproduktív estét (és napot zártam), csak el kellett kezdeni. dolgoztam vagy öt órát, ezzel a hetipensum fölött is lettem rögtön, elzarándokoltam a világvégére a világvégén vett hibás nyomtatópatron miatt reklamálni, előadtam a kiselőadnivalót magamnak, és egy csomó gyerekbetegségét észrevettem (meg azt is, hogy nem kell aggódjak, hogy túl rövid, aggódjak inkább, hogy túl hosszú), sőt, még karácsonyi listát is írtam! jó a lista még nincs kész, de nevek már vannak legalább meg néhány ötletkezdemény.

igenigen, karácsonyi listát, ami egyrészt: ó, jön a tél meg a karácsony, másrészt már idejevolt, mert elkezdtem átmenni tyúkanyóba (amit mindig szoktam, ha az időjárás hidegbe fordul és nekem nemtetszik), és nagyjából az anyukámon és apukámon kívül mindenki felett anyáskodni kezdtem, és ennek az eddigi népi megfigyelések alapján az ellenszere a karácsonyi listán való ténykedés, abban ez valahogy levezetődik. és ahhoz képest két nappal ezelőtt még azt akartam kiírni, hogy ha ennyire leszek vidám esténként, mikor hazaérek, februárban se lesz karácsony, és senki nem kap semmit, na, ahhoz képest meg egészen drámai a változás.

ó, és megint olvasok, és jó.

Leave a Reply

